Adverteren

Ambitiousmama.nl: Hét nieuwe online magazine voor de CEO’s van het gezin

Werkende moeders zijn de CEO’s van het Nederlandse gezin. Vanuit hun ambitie om alles in hun leven te vervolmaken beslissen ze graag alles zelf.

Doelgroep

  • Vrouwen 35 – 55 jaar
  • MBO+, HBO, WO
  • W1, W2
  • Ambitieus in werk, gezin en maatschappij
  • Goede baan, werkt voor zichzelf, of droomt erover
  • Interesse in werk, persoonlijke ontwikkeling, reizen, cultuur, health, interieur, fashion, beauty, kids/family en hotspots
  • Beheert het gezinsbudget

De 'Ambitious Mama’ regelt de hypotheek, verzekeringen, financiën, welke (gezins)auto, inrichting huis, zomer- en wintervakantie tot aan de computer voor de kinderen en het favoriete wasmiddel: zij maakt de keuzes en bepaalt uiteindelijk.

De ‘Ambitious Mama’ is eerst en vooral vrouw. Een vrouw met serieus werk, interesses, een rijk sociaal leven… en inderdaad een druk gezin. En een vrouw met een rijk gevuld wensenlijstje!

De ‘Ambitious Mama’ kenmerkt zich door een kritische blik en tijdgebrek. Het zijn vrouwen die alle ballen in de lucht houden, alles zo goed mogelijk willen doen, maar zeker niet perfect zijn en dat ook best willen toegeven. Maar vertel me: hoe kan het beter, anders of hoe doen andere dat?

De ‘Ambitious Mama’ zoekt van alles het beste. Wie haar dat biedt en haar snel & slim laat zien wat dat is en hoe ze dat in haar voordeel kan gebruiken, is haar beste vriend.

Ambitiousmama.nl creëert een plek voor vrouwen. Een plek op desktop, tablet, mobiel en social om te ontmoeten, te ervaren, te leren, te lachen, je te verbazen, inspireren en na te denken.

Ambitiousmama.nl biedt dagelijks nieuws vanuit een vrouwelijk perspectief. Daarnaast is er inspiratie, informatie, tips en uiteraard interactie.

Ambitiousmama.nl nieuwsbrief (coming soon)
Een niet te missen wekelijkse mix van de beste, leukste artikelen op ambitiousmama.nl

Commerciële mogelijkheden:
Advertorial
Sponsoring rubriek
Branded content
Display advertenties

Voor meer informatie en mogelijkheden kunt u contact opnemen met sales@mamamediagroup.com of 020-7054500

_______________________________________________________________________________
Facts:

Werkende moeders zijn online goed te bereiken. Ze zijn actief op social media en lezen veel blogs

70 % van de huishoudelijke uitgaven wordt door vrouwen bepaald

56% van de ouders is na de geboorte van hun kind meer gaan uitgeven. Het extra budget gaat o.a. naar energie, boodschappen, kleding, inrichting huis, uitstapjes etc.

Werkende moeders doen ook aankopen voor andere gezinsleden

60% van de jonge gezinnen vindt het leuk om nieuwe producten uit te proberen

Naast het vergaren van informatie voor haar gezin, laat de werkende moeder zich ook graag inspireren. Want naast moeder is zij per slot van rekening ook gewoon een vrouw.

Volg ons!